19 травня в Житомирському районі під керівництвом заступника міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Валерія Бушкова, за участі голови Житомирської районної державної адміністрації Юрія Денисовця, першого заступника голови Олександра Хомича, заступника голови Людмили Заворотнюк, Тетерівського сільського голови Валентини Ільницької, Оліївського сільського голови Анатолія Мельниченка, представників міністерства соціальної політики, представників Національної соціальної сервісної служби України, представників Пенсійного фонду України працювала робоча група, яка інспектує місцеві органи виконавчої влади та місцевого самоврядування для залучення процесів тестової експлуатації першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.
Основною метою сьогоднішньої зустрічі стало визначення питання участі Оліївської та Тетерівської ОТГ в проєкті Мінсоцполітики «Єдина інформаційна система соціальної сфери».
Члени робочої групи ознайомились з роботою працівників соціальної сфери у громадах в системі «Соціальна громада» та напрацювали ряд завдань, які потрібно виконати, аби успішно долучитись до нового проєкту.
Запровадження Єдиної інформаційної системи соціальної сфери є важливим кроком на шляху практичної реалізації Стратегії цифрової трансформації соціальної сфери. Це дасть можливість створення єдиного інформаційного середовища у даній сфері.
І найголовніше – значне спрощення і скорочення у часі процесу одержання соціальних виплат та послуг для громадян. При цьому можна буде вирішити усі пов’язані із цим питання, навіть не виходячи з дому. Для цього передбачено інтеграцію системи із Порталом Дія.
Довідково: Міністерством соціальної політики розроблено проект Стратегії цифрової трансформації соціальної сфери, яку схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2020 року № 1353-р «Про схвалення Стратегії цифрової трансформації соціальної сфери».
Створення ЄІССС, зокрема шляхом взаємодії інформаційних ресурсів соціальної сфери та їх інтеграції з іншими державними інформаційними ресурсами, у тому числі державними реєстрами, забезпечить:
– усунення дублювання процесів і функцій інституцій соціального захисту, зокрема шляхом централізації цих процесів і функцій;
– стандартизацію та автоматизацію звернень громадян у соціальній сфері, їх централізований моніторинг, а також перехід інституцій соціального захисту на електронний документообіг;
– підвищення продуктивності та якості обслуговування у соціальній сфері, можливість надання послуг у цій сфері на умовах аутсорсингу;
– постійний автоматизований моніторинг і контроль усіх фінансових потоків у соціальній сфері;
– надійний захист інформації, насамперед персональних даних громадян;
– підвищення рівня довіри населення до інституцій соціального захисту.