Адміністративні послуги та державна реєстрація

НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПРИПИНЕНО З 20.12.2021

На підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі», розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг» № 254-р від 17.03.2021 та розпорядження голови Житомирської районної державної адміністрації «Про припинення надання адміністративних послуг» від 09.12.2021 № 558, відділ з цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації припинив надання адміністративних послуг з 20.12.2021.

***

ПОВІДОМЛЕННЯ

Відповідно до підпунктів 27-29 пункту 6 Положення про відділ з цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – відділ), відділ відповідно до визначених галузевих повноважень здійснює формування та ведення реєстраційних справ, на підставі рішення суду в установленому порядку вносить зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) та до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі – реєстр нерухомого майна), на підставі рішень суду та запитів правоохоронних органів надає відомості з ЄДР та реєстру нерухомого майна.

Натомість, посадові особи із зберігання реєстраційних справ Житомирської райдержадміністрації не мають можливості отримання доступу до вчинення будь-яких дій в ЄДР та реєстрі нерухомого майна, оскільки, за актуальною інформацією на сайті Міністерства юстиції України, у зв’язку з необхідністю удосконалення процедури тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації  проведення тестування було припинено у 2021 році та на сьогоднішній день відновлення проведення тестування не відбулося.

Адреса:

10003, м.Житомир,

вул. Лесі Українки, 1,

тел: 42-46-82,

e-mail: cnap@zhtrda.zht.gov.ua

 

Графік роботи відділу:

понеділок – четвер з 08:00 до 17:00;

п’ятниця з 08:00 до 15:45;

обідня перерва з 13:00 до 13:45.

 

Графік особистого прийому громадян начальником відділу:

щовівторка з 10:00 до 13:00;

щочетверга з 14:00 до 17:00.

***

ПЛАТФОРМА ЦЕНТРІВ ДІЯ, ЄДИНИЙ ОНЛАЙН РЕСУРС ПРО ВСІ  ДЕРЖАВНІ ПОСЛУГИ В УКРАЇНІ,  ВЖЕ ФУНКЦІОНУЄ