Відколи існує школа, існує одвічна проблема: чому вчити і як вчити? У різні часи існували різні підходи до цього питання. Для сучасного світу характерні стрімкі зміни, бурхливий розвиток інформаційного простору, що ставить нові вимоги перед вчителем і школою.
06 березня 2019 року на базі Садківської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся семінар-практикум для вчителів математики Житомирського району «Сучасні освітні тренди у навчанні математики в контексті Нової української школи».
З початком весни та Міжнародним жіночим днем учасників привітали учні школи, адже більшість вчителів – це представниці прекрасної половини людства.
Методист РМК відділу освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Хорова Людмила Іванівна ознайомила з особливостями проведення ДПА та ЗНО з математики у 2018-2019 н.р.
Про розвиток критичного мислення та нові підходи до навчання математики в умовах Нової української школи учасники семінару-практикуму отримали інформацію під час методичної сесії «Інструменти для розвитку критичного мислення на уроках математики», яку провела Кобильник Віта Валеріївна, вчитель математики, заступник директора Садківської ЗОШ І-ІІІ ст. Вчителі працювали в групах, виконуючи вправи «Кубування», «Кластер», «Джигсоу», «Концептуальна таблиця» та ряд інших вправ, які сприяють розвитку критичного мислення у школярів. Зрозуміло, що кожен вчитель математики, учасник семінару, обирає свої форми та методики. Важливо памʹятати, що найкращою комбінацією методичних прийомів та технологій є та, що дає результат.