Відбувся консультативний семінар для роботодавців Житомирського району

роботодавці

8 лютого в малій залі засідань районної ради відбувся консультативний семінар для роботодавців Житомирського району, об’єднаних територіальних громад та первинних профспілкових організацій щодо колективно-договірного регулювання.

В семінарі взяли участь керівник апарату райдержадміністрації Гречко О.Б., завідувач відділу соціально-економічного захисту трудящих Федерації профспілок у Житомирській області Сидорук В.В., правовий інспектор праці обласної організації профспілки працівників освіти і науки України Хіміч О.А., т.в.о. начальника відділу освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту райдержадміністрації Власюк М.В., головний спеціаліст департаменту праці, соціальної та сімейної політики облдержадміністрації Громова О.А., представники управління праці та соціального захисту населення РДА.

Ключовими питаннями програми семінару були презентація «Методичних рекомендацій щодо укладання колективних договорів на підприємствах, організаціях і установах усіх форм власності», розроблених департаментом праці, соціальної та сімейної політики ОДА та роль профспілок під час укладання колективних договорів.

У своїх виступах доповідачі детально проговорили обов’язкові розділи колективних договорів. Зокрема, розділи з нормування та оплати праці, питання охорони праці, особливості законного звільнення працівників, питання гендерної рівності та забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, заборону дискримінації тощо.

Також були представлені статистичні дані по рівнях заробітної плати у Житомирській області у різних сферах, рівню безробіття, та по співвідношенню померлих до народжених.

Було наголошено й на тому, що, згідно чинного законодавства, профспілка є єдиним представницьким органом. З огляду на що було підкреслено її важливість під час укладання колективних договорів.

По завершенню семінару його учасникам було роздано методичну література для використання в роботі під час розробки колективних договорів.