Велике будівництво на Житомирщині: САД інформує про коригування проєкту реконструкції автомобільної дороги М-06

Службою автомобільних доріг у Житомирській області оприлюднено заяву про наміри щодо коригування проєкту реконструкції автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, що здійснюється в рамках програми Президента України «Велике будівництво».

1. Інвестор (замовник): Служба автомобільних доріг у Житомирській області. Юридична адреса: 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 16.

2. Місце розташування об’єкта: Житомирська область.

3. Характеристика діяльності (об’єкта): Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 –  км 151,73, Житомирська область. Коригування.

Екологічний клас об’єкту – І (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012). Планована діяльність не належить до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку у відповідності до статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.

Технічні та технологічні дані:

Категорія дороги – І-б;

Довжина ділянки а/д – 22,442 км;

Розрахункова швидкість – 110 км/год.;

Існуюча інтенсивність руху – 7790-10120 авт./добу;

Перспективна інтенсивність руху – 13730-17310 авт./добу;

Кількість смуг руху – 4;

Ширина проїзної частини – 3,75 м;

Мінімальні радіуси вертикальних кривих:

  • випуклих – 11000 м;
  • увігнутих – 6424 м;
  • оозрахункове навантаження на вісь статичне – 130 кН;
  • клас навантаження – А15, НК100.

4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності:

Реконструкція ділянки автомобільної дороги позитивно вплине на:

– зменшення забруднення довкілля;

– поліпшення транспортної інфраструктури;

– збільшення пропускної здатності для забезпечення місцевих і транзитних пасажиро- та вантажоперевезень;

– удосконалення мережі місцевих транспортних зв’язків;

– підвищення рівнів екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та оптимальної швидкості  дорожнього руху;

– підвищення швидкості, безпеки та комфортабельності дорожнього руху.

5. Потреба в ресурсах при реконструкції і експлуатації: 

Земельних: постійне користування в межах існуючої смуги відводу в середньому 65 м.

Сировинних:

  • Цементобетон – 132434,47 м3;
  • а/б дрібнозернистий – 4530,15 т;
  • а/б крупнозернистий – 470,32 т;
  • ЩМА – 7412,08 т;
  • Щебінь – 16288,39 м3;
  • Пісок – 181039,58 м3;
  • Металеві конструкції – 3245,63 т;
  • Арматура – 102,19 т;
  • Залізобетон – 92,97 м3.

Енергетичних (паливо, електроенергія, тепло): стаціонарне.

Водних: міська мережа водопостачання.

Трудових: спеціалізовані дорожньо-будівельні бригади.

Обсяги ресурсів для реконструкції будуть визначені на завершальному етапі проєктування.

6. Транспортне забезпечення (при реконструкції та експлуатації об’єкта): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій здійснюється по існуючій автомобільній дорозі.

7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проєкті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно з діючими нормативними документами.

8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами: будуть прийматися, базуючись на результатах техніко-економічних, інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукувань, а також на результатах оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС).

9. Можливі впливи планованої діяльності (при реконструкції та експлуатації) на навколишнє середовище: 

клімат і мікроклімат: не передбачається;

повітряне середовище: забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів автомобілів, пилу, шумове навантаження; приведення параметрів автомобільної дороги до нормативних забезпечує рівномірний рух транспорту із сталю швидкістю, що сприяє зменшенню витрати палива транспортними засобами та зменшенню викидів забруднюючих речовин;

водне середовище: не передбачається;

ґрунт: забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення побутовими відходами (сміттям) та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів;

рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: вирубка дерев – 690 шт.;

навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності при проведенні робіт з реконструкції;

навколишнє техногенне середовище: у разі необхідності буде передбачено перевлаштування та захист комунікацій.

10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:

– будівельне сміття, побутові відходи, деревина тощо – утилізація або вивезення на полігони (звалища) твердих промислових та побутових відходів;

– відходи металу – переробка або повторне використання.

11. Обсяг виконання ОВНС: згідно з ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проєктуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд» та ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проєктування».

12. Участь громадськості: ознайомитися з матеріалами проекту ОВНС та надати пропозиції можливо за адресою:

– Замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області, 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 16. Телефон: +38 (0412) 47-05-43. Факс: +38 (0412) 47-05-35. E-mail: des_zhitomir@ukravtodor.gov.ua

– Генерального проєктувальника: Державне підприємство – Український державний інститут з проєктування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (ДП «Укрдіпродор»).

Поштова і електронна адреса: 03037, м. Київ, Повітрофлотський пр-кт, 39/1, тел. (044) 206-64-30, e-mail: okt@diprdoror.com

Нагадаємо, що цьогоріч у рамках президентської програми «Велике будівництво» здійснюється ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський, що з’єднує північну та південну частини області.