У Житомирському районі тривають заходи з профілактики та запобігання поширенню COVID-19

коронавірус

До КНП «Центральна районна лікарня» Житомирської районної ради за період з 7.04.2020 р. по 15.06.2020 р. госпіталізовано 86 пацієнтів з підтвердженим діагнозом СОVID-19, з них 25 жителі Житомирського району.

Одужало та виписано за весь період 60 пацієнтів. Померло 5 пацієнтів з важким та ускладненим перебігом захворювання, у  т.ч. 3 жителів району.

Станом на 8.00 год. 16.06.2020 року у лікарні 21 пацієнт з підтвердженими випадками коронавірусної хвороби (з них 12 жителів  Житомирського району)  та 10 з підозрою на коронавірусну інфекцію.

Станом на 16.06.2020 року лікарня у достатній кількості забезпечена лікарськими препаратами, засобами індивідуального захисту, антисептиками та дезінфекційними засобами, здійснюються протиепідемічні заходи згідно вимог.

По КНП «ЦПМСД» Житомирської районної ради опрацьовано з завідувачами амбулаторій ЗПСМ накази МОЗ України та регіональний план по COVID-19, видано наказ по реагуванню на підозру COVID-19 за №58-адм від 10.04.2020 р.

Наразі виділено  кошти на придбання засобів індивідуального захисту, деззасобів, антисептиків. Придбано 200 шт. костюмів біологічного захисту та 40 шт. комбінезонів захисних багаторазових, 200 шт. халатів поліпропіленових, 300 пар рукавичок, 100 шт. респіраторів БУК-3, антисептиків та деззасобів на суму 25 тис. грн.  Закуплено 15750 шт. масок.

У період з 06.04.20 р. по 15.06.20 р. виявлено 106 випадків захворювання. На даний час лікується амбулаторно 34 особи. Видужало 58 осіб, 2 померло.

Станом на 15.06.2020 р. на обліку у медичних працівників перебуває 303 осіб, які прибули із-за кордону, на самоізоляції знаходиться 15 особи, закінчили перебування в самоізоляції 288 осіб.

11 червня здійснено черговий рейд районної моніторингової групи у складі представників Держпродспоживслужби, Національної поліції та райдержадміністрації з перевірки дотримання карантинних вимог суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність у сфері роздрібної торгівлі та громадського харчування.

У ході рейду здійснено перевірку 11 господарюючих суб’єктів на Бердичівському напрямку. Проведено роз’яснювально-інформаційну роботу.

Виявлено низку недоліків, винесено два попередження.

12 червня керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації Житомирської райдержадміністрації Юрій Оханський, у зв’язку із погіршенням епідеміологічної ситуації, спричиненої поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 на території Житомирського району, видав розпорядження «Про дотримання карантинних заходів на території району».

У відповідності до розпорядження селищному та сільським головам рекомендовано:

– терміново провести позачергові засідання місцевих комісій з питань ТЕБ та НС, на яких розглянути питання стану дотримання обмежувальних протиепідемічних заходів на період дії карантину;

– посилити контроль за дотриманням карантинних вимог при здійсненні роботи магазинів, базарів та ринків (в т.ч. оптових);

– продовжити інформаційно-роз’яснювальну роботу з населенням щодо правил запобігання зараженню інфекцією.

Житомирське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області має продовжити перевірку роботи базарів, ринків (в т.ч. оптових) та магазинів щодо дотримання заходів запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19, а Житомирське районне відділення поліції Житомирського відділу поліції Головного Управління Національної поліції в Житомирській області – забезпечити контроль за дотриманням карантинних заходів, зокрема в громадському транспорті.

15 червня представниками районної моніторингової групи у складі працівників Держпродспоживслужби і райдержадміністрації здійснено чергову виїзну перевірку роботи закладів роздрібної торгівлі та громадського харчування в умовах карантину.

Перевірялося передусім виконання карантинних вимог щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19. Також проводилася інформаційно-роз’яснювальна робота.

Загалом цього дня перевірено роботу 12 суб’єктів господарювання у смт Новогуйвинське та смт Озерне. Складено два протоколи про адміністративні правопорушення.

Робота у цьому напрямку триває.