Сучасна освіта в Україні перебуває на стадії реформування. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, забезпечення його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які дозволили б йому перебудувати освітній процес відповідно до вимог сьогодення.
Які б інновації не вводилися, лише на уроці, як сотні років тому, зустрічаються учасники освітнього процесу: вчитель і учень. Сьогодні урок не може не змінюватися. Це об’єктивний процес, на який впливає цілий ряд факторів: це і прийняття нового Закону «Про освіту», в основі якого лежить Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», впроваджуються нові освітні стандарти і на їх основі оновлені програми та підручники. Безумовно, вони потребують удосконалення форм навчання. Це і перехід до інтегрованого навчання. Цей вектор розвитку ставить перед сучасним уроком нові завдання. Інформатизація освіти також значно впливає на сучасний урок.
Яким має бути сучасний урок? Які вимоги до сучасного уроку? Над цими та іншими питаннями розмірковували учасники районного семінару заступників директорів з навчально-виховної роботи, який відбувся 14 лютого на базі Сінгурівської загальноосвітньої школи I-III ступенів.
Захід пройшов у формі методичного тренінгу «Сучасний урок в Новій українській школі», який провела заступник директора школи з навчально-виховної роботи Скрипніченко Л.М.
Цікавими та змістовними, вдало підібраними були вправи «Пазли», «Асоціативний ряд», «Абетка вербального спілкування», «Вправи на відповідність» та інші, які розкривали зміст Концепції Нової української школи та вимог до проведення сучасного уроку.
Сучасний урок неможливо провести без інноваційних методик. Своїми напрацюваннями поділилися вчителі Сінгурівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Лук’янчук С.В., Мілошек С.П., Тушак С.П.
Лук’янчук С.В., класовод 2-А класу, ознайомила учасників семінару із новітнім освітнім методом «Лепбук». Використання його на уроках та у позаурочний час дає змогу візуалізувати, систематизувати, структурувати та засвоїти набуту інформацію.
Мілошек С.П., класовод 2-Б класу, презентувала метод «Кубик Блума», який використовується на уроках та у позакласній роботі з метою розвитку критичного мислення.
Учитель математики та інформатики Тушак С.П. провів майстер-клас з використанням он-лайн сервісів в освітньому процесі. Зокрема, продемонстрував можливості таких он-лайн сервісів, як LearningApps, Kahoot та Class Dojo. В середовищі Kahoot вчитель провів серед учасників семінару тестування з використанням смартфонів.
Цікавою і змістовною була екскурсія до оновленого музею історії розвитку села, яку провела вчитель історії та правознавства Галицька В.М. зі своїми вихованцями.
Також у рамках семінару було проведено захід під назвою «Час вибрав нас», який був присвячений Дню вшанування учасників бойових дій на території інших держав.