ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!
Відповідно до Протоколу №3 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Житомирської обласної державної адміністрації прийом громадян в період надзвичайної ситуації Житомирським районним відділом обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
буде проводитись в телефонному режимі та шляхом дистанційного обслуговування
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! Наразі, більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:
подати заяву про призначення пенсії та перерахунок проводиться в “один дотик”;
отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;
подати звернення (пропозицію тощо);
активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
З 16.03.2020 року прийом громадян буде проводитись тільки з невідкладних питань:
– оформлення виплати допомоги на поховання;
– призначення пенсії з дня подачі заяви (після трьохмісячного терміну).
Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати до
Житомирського районного відділу обслуговування громадян
(0412) 42 47 48
+380679009460
+380637336299
+380674231428
+380971894374
А також на номери «гарячих» телефонних ліній Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
24 – 66 – 98 22 – 87 – 05
Виплата пенсій проводиться в плановому режимі