Родичі житомирських Захисників та Захисниць, які знаходяться в полоні, повинні звертатися за допомогою до регіональних центрів Координаційного штабу

ЗСУ

Про це повідомляє Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими.

В Україні працюють регіональні Консультаційні центри (КЦ) штабу для надання допомоги родинам Захисників та Захисниць на місцях:

Консультаційний центр Центрального регіону  – м. Вінниця (Вінницька, Житомирська, Чернівецька, Хмельницька та Черкаська області) —  тел.: 0 (800) 200 606;

Консультаційний центр Східного регіону  – м. Харків (Харківська, Полтавська, Луганська, Донецька, Дніпропетровська, Запорізька області) —  тел.: 0 (800) 300 176;

Консультаційний центр Південного регіону – м. Миколаїв (Миколаївська, Одеська, Херсонська, Кіровоградська області ) — тел.: 0 (800) 200 202.

У вказаних регіональних представництвах Штабу можна одержати відповіді на більшість поширених запитань, зокрема:

отримати інформацію щодо юридичних аспектів, пов’язаних з перебуванням воїна у полоні;

отримати консультації щодо соціальних зобов’язань, гарантованих державою у випадку потрапляння в полон;

перевірити відомості про статус полоненого чи полоненої у базі даних Національного інформаційного бюро (НІБ);

отримати психологічну підтримку.

Для надання консультацій та допомоги родинам Захисників та Захисниць також продовжує працювати безкоштовна гаряча лінія Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими ─ 0 (800) 300 529.