22 лютого голова Житомирської райдержадміністрації Юрій Денисовець провів розширену апаратну нараду з працівниками апарату, структурних підрозділів РДА та керівництвом райдержадміністрацій, які ліквідовуються.
Нарада розпочалася з апаратної частини, де було заслухано керівників та спеціалістів структурних підрозділів Житомирської РДА щодо роботи за тиждень та планів роботи на поточному тижні.
Головою дано доручення підготувати інформаційну довідку про стан забезпечення райдержадміністрації коштами на обов’язкові виплати до кінця року, адже є структурні підрозділи де є така незабезпеченість. Тому було озвучено прохання наразі не думати про стимуляційні виплати та заохочення. Передусім, не маємо допустити заборгованості по обов’язкових виплатах.
Окрім цього Ю. Денисовець дав доручення сформувати новий паспорт району, розробити нові положення про структурні підрозділи райдержадміністрації та відповідні посадові інструкції. Керівникам структурних підрозділів, які мають віддалені робочі місця – з’ясувати всі особливості організації такої роботи.
Основне питання, яке порушувалося у ході наради – стан підготовки та надання райдержадміністраціями, які ліквідовуються, передавальних актів. А метою – напрацювання спільних рішень щодо зняття неузгодженостей, які виникають при формуванні та передачі таких актів і відповідна координація цієї роботи.
Саме тому до наради були запрошені й голови та заступники голів райдержадміністрацій, які ліквідовуються шляхом приєднання до Житомирської РДА.
«Часу маємо обмаль, до 16 березня маємо завершити цей процес, працівники звільняються, тому будуть додаткові проблеми у підписані цих актів. Тому доручаю усім керівникам до кінця тижня закрити це питання. А голів райдержадміністрацій прошу у цей же термін завершити формування і підписання передавальних актів», – наголосив Ю. Денисовець.
Голови райдержадміністрацій отримали відповіді й на інші питання щодо організації роботи на місцях. Зокрема, мова йшла про специфіку працевлаштування працівників, які вивільняються, про переведення декретних працівників, про наявне недофінансування обов’язкових виплат, про необхідність закриття заборгованості по ЄСВ перед закриттям юридичної особи, про правонаступництво боргів ліквідованих структурних підрозділів, про збереження майна, яке передається, у тому числі автомобілів тощо.
Голова РДА також поцікавився, чи дійсно є факти, коли райдержадміністрації, які перебувають у стані ліквідації, передають майно органам місцевого самоврядування. «Це є неприпустимим, державне майно має бути передано виключно на баланс Житомирської РДА, яка є правонаступником, а далі вже вирішуватиметься його подальша доля», – підкреслив Юрій Миколайович.
Обговорено й питання подальшої роботи Центрів надання адміністративних послуг, де планується залишити по одному віддаленому робочому місцю адміністратора. Зокрема це стосується Черняхова та Чуднова. Також порушено питання щодо наявності порозуміння з органами місцевого самоврядування щодо розміщення працівників, які працюватимуть віддалено, про матеріальні резерви, які підлягають передачі, збереження майна, архівів та механізмів визначення матеріально відповідальних осіб.
Резюмуючи усе вищезгадане, Ю. Денисовець анонсував комісійні об’їзди по усіх колишніх районах з метою вивчення ситуації на місцях.