Як діяти, якщо зник мобільний зв’язок вашого мобільного оператора?

мобільний зв'язок

Без паніки, на такий випадок в Україні запрацює національний роумінг від операторів зв’язку — Vodafone, Київстар, lifecell

Якщо мережа вашого оператора недоступна, ви можете переключатися на мережу інших операторів.

Як потрібно діяти для його підключення (всі пункти обов’язкові):

  • Відключити автовибір мережі (на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор,

на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі);

  • Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL;
  • Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
  • Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

Важливо: раз на день намагайтеся знову підключитись до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі.

Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора.