Бізнес без бар’єрів: спільні цінності – спільні проєкти

безбар'єрність

Перша леді України Олена Зеленська наголосила на ефективній трансформації всередині спільноти «Бізнес без бар’єрів» – вона поповнюється, створює нові продукти і надихає на зміни.

29 листопада учасники спільноти збиралися разом, щоб обговорити свої безбар’єрні практики, поділитися інсайтами та напрацювати спільний продукт, який допоможе іншим компаніям ставати безбар’єрними.

Символічно, що зустріч відбулася у рамках тижня «Інклюзивності та Різноманіття» від “Данон Україна”. Адже саме інклюзивність та різноманіття – основа безбар’єрності, коли на першому місці людина, її потреби та комфорт.

Нагадаємо, що торік навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів» згуртувалися 10 великих українських та міжнародних компаній, серед яких – “Укрпошта”, “Ощадбанк”, “Укрзалізниця”, “Ашан”, “1+1 media”, “ДТЕК”, “SOCAR”, “Work.ua”, “АТБ-Маркет”, “Данон Україна”.

Вони підписали декларацію щодо втілення та поширення принципів безбар’єрності у бізнесі, заснувавши спільноту «Бізнес без бар’єрів».

У жовтні цього року до неї долучилися ще 11 бізнесів, зокрема, компанія “Visa”, “ПУМБ”, група готелів “Fairmont Grand Hotel Kyiv” та “Riviera House”, “ПриватБанк”, “McDonald’s”, “Coca-Cola Ukraine”, “Фокстрот”, “EPAM Ukraine”, “Yakaboo”, “Сільпо” та “Asters”.

#бізнесбезбарєрів #bezbariernist #безбарєрність #barrierfree