Правоохоронці закликають громадян не довіряти повідомленням незнайомців про несанкціоноване зняття, потребу перерахувати кошти для отримання товару тощо.
Запам’ятайте:
конфіденційні відомості ваших банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть працівникам фінансових установ. Вони не можуть запитувати у вас паролі входу до вашого електронного кабінету, пін-коди карток, CVV-коди тощо, особливо в телефонному режимі. Цю інформацію маєте знати тільки ви;
працівники банків або інші особи не можуть просити вас здійснити грошові перекази нібито для захисту ваших же коштів, перевірки «дійсності» рахунків тощо;
здійснюючи онлайн-оплату, переконайтесь, що знаходитесь на захищеному сайті саме тієї фінансової установи, яка надає послуги. Не переходьте за невідомими посиланнями, наданими вам незнайомцями для здійснення оплати;
уважно читайте повідомлення, що надходять на ваш мобільний, звертайте увагу, чи це дійсно номер банківського сервісу та які саме операції проводяться з вашими коштами. За найменших підозр – телефонуйте на гарячу лінію банку та заблокуйте картку;
намагайтеся не сплачувати наперед за товар, придбаний у мережі Інтернет. Скористайтеся послугами післяплати, або так званої «захищеної оплати», які пропонують транспортні компанії, торгові інтернет-майданчики та фінансові установи.
Будьте уважними, не дайте себе ошукати!