Цей крок має стати важливим інструментом для запобігання корупції, посадовим зловживанням та іншим порушенням у сфері етики та комплаєнсу.
Робота Лінії довіри, відповідно до кращих міжнародних практик, буде здійснюватися незалежною експертною компанією. Це забезпечить анонімність повідомлень та захист інформації про заявників та/або викривачів.
Що таке Лінія довіри?
Лінія довіри – це канал комунікації, за допомогою якого усі охочі, зокрема працівники Групи Нафтогаз та контрагенти, можуть повідомити про можливі факти корупційних або пов’язаних із корупцією правопорушень та порушень із питань етики та комплаєнсу.
Що відбувається після отримання повідомлення на Лінію довіри?
Незалежна компанія опрацьовує релевантні повідомлення. Після перевірки та аналізу інформації за наявності достатніх підстав проводиться внутрішнє розслідування, за результатами якого вживаються відповідні заходи реагування.
Наголошуємо, що всі повідомлення, отримані через Лінію довіри, є конфіденційними.
Як посприяти розгляду повідомлення?
Надати максимум фактичної інформації про порушення, зокрема:
– дату, місце, час, суть порушення, інформацію про залучених осіб, наявні докази тощо
– за можливості повідомити, хто вчинив порушення: прізвище, ім’я, по батькові, місце роботи, посада та інші відомості
– Канали Лінії довіри.
Повідомити про порушення на Лінію довіри можна:
– за безкоштовним номером телефону 0 800 21 20 91;
– електронною поштою dovira@naftogaz.com;
– через платформу – naftogaz.ethics.help/ .