Завдяки цьому жителі області можуть швидко та зручно оформити заявку та отримати підтвердження нарахування соціальних виплат.
Автоматизація процесу збору та обробки даних дозволяє не лише виключити дублювання функцій різних органів соцзахисту, а й виключити з вжитку застарілі технології та посилити контроль за наданням вчасної соціальної підтримки тим, хто цього потребує.
Крім того, однією з головних переваг нової системи – раціональне та прозоре використання державних коштів.
Нова система спрощує роботу працівників соцзахисту та підвищує швидкість надання послуг громадянам.
На Житомирщині вона вже працює у промисловому режимі. В ній доступні 3 види виплат соціальної допомоги:
- на дітей, над якими встановлено опіку та піклування;
- на дітей хворих на тяжкі захворювання;
- при усиновленні дитини.
Для того, щоб скористатися послугами, громадяни можуть звернутися із заявою та документами у сільські, селищні, міські ради, або ЦНАПи. Вичерпний перелік документів, який необхідно надати для оформлення соціальної допомоги, передбачений постановами КМУ.
Якщо документи, що підтверджують право громадянина на отримання виплат, надані в повному обсязі сам процес призначення допомоги займає до 5 хв.
За час роботи системи соціальні працівники області вже опрацювали майже 2 тисячі заяв.
Передбачається, що найближчим часом до переліку виплат, оформлення яких доступно у промисловому режимі будуть додані ще три види допомоги:
- державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- допомога на дітей одиноким матерям;
- державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям.