У Міжнародному аеропорту «Бориспіль» стартувало навчання співробітників етиці спілкування з різними пасажирами.
Тренінгова програма включає в себе навчання:
основам безбар’єрності;
етиці спілкування з пасажирами з порушеннями слуху;
базовим навичкам жестової мови.
«Бориспіль» на своєму прикладі показує, що ставати безбар’єрним – це не лише забезпечувати фізичну доступність, але і розвивати культуру толерантної взаємодії з абсолютно різними пасажирами.
Про це зазначила виконавча директорка громадської організації «Безбар’єрність» Оксана Збітнєва, вітаючи учасників тренінгу.
Навчання проводять Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Visa та ГО «Безбар’єрність» на втілення проєкту «Бориспіль без бар’єрів».
Тренінг для персоналу – частина великих трансформацій в аеропорту, які реалізуються в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської.
«Бориспіль» став пілотним проєктом із розробки найсучаснішого стандарту безбар’єрності об’єктів інфраструктури. Його досвід зі створення доступного, комфортного для всіх середовища планується поширити на решту українських летовищ.
Нагадаємо, що в України проходить Всеукраїнська соціальна комунікаційна кампанія з просування безбар’єрного спілкування.